Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Bartın Valiliği
T.C. Bartın Valiliği
T.C. Bartın Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat Etik Komisyonu İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • BARTIN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular İhale İlanları Projeler
  • İLETİŞİM
°C
5
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Nurtaç ARSLAN
      • Vali Yardımcıları
        • Muhittin GÜREL
        • Hasan Hüseyin UZAN
        • Uğur KARAKAYA
        • Zeynep TOPCU
      • Kaymakamlar
        • Kadir PERÇİ
        • Fırat KADİROĞLU
        • Yaşar ŞİMŞEK
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Mevzuat
    • Etik Komisyonu
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • BARTIN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Müftülüğü
      • Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Orman İşletme Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • DSİ 233. Şube Müdürlüğü
      • Küre Dağları Milli Park Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Liman Başkanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Projeler
  • İLETİŞİM
 

Valilik Genel Emri 2025/1

02.06.2025
Konu :    Yaz Mevsimine Yönelik Tedbirler  (Genel Emir)
 
        Kişilerin ve toplumun refah, huzur ve mutluluğunu sağlamak, başta can ve mal emniyetini sağlayarak hayatın her alanında kamu düzeninin tesisine yönelik her türlü tedbiri almak devletimizin asli görev ve sorumluluklarındandır.      
 
        5442 sayılı İl İdaresi Kanununun 9/Ç maddesinde; “Kanun, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ve diğer mevzuatın verdiği yetkiyi kullanmak ve bunların yüklediği ödevleri yerine getirmek için valiler genel emirler çıkarabilir ve bunları ilan ederler" hükmü bulunmaktadır.

        Anılan Kanunun 11/C maddesinde; “İl sınırları içinde huzur ve güvenliğin, kişi dokunulmazlığının, tasarrufa müteallik emniyetin, kamu esenliğinin sağlanması ve önleyici kolluk yetkisi valinin ödev ve görevlerindendir.  Bunları sağlamak için vali gereken karar ve tedbirleri alır. Bu hususta alınan ve ilan olunan karar ve tedbirlere uymayanlar hakkında 66.madde hükmü uygulanır” denilmektedir.

        Söz konusu Kanunun 66.maddesinde ise; “İl genel kurulu veya idare kurulları yahut en büyük mülkiye amirleri tarafından kanunların verdiği yetkiye istinaden ittihaz ve usulen tebliğ veya ilan olunan karar ve tedbirlerin tatbik ve icrasına muhalefet eden veya müşkülat gösterenler veya riayet etmeyenler, mahallî mülkî amir tarafından Kabahatler Kanununun 32.maddesi hükmü uyarınca cezalandırılır…” hükmü yer almaktadır.

        Turizm sezonunun başlaması ve yaklaşan Kurban Bayramı ile birlikte özellikle sahil bölgelerimizde sosyal hareketliliğin artacağı değerlendirildiğinden; başta sahil bölgelerimizdeki yoğunluktan kaynaklanacak olumsuzlukları gidermek ve kamu düzenini sağlamak amacıyla aşağıdaki kararlar alınmıştır.
        1- Özellikle kuzey rüzgârlarının hâkim olduğu sahil bölgelerimizde oluşan (RİP) çeken akıntı, olumsuz hava ve deniz koşullarında denize girilmesi, kontrolsüz sahillerde denize girmenin tercih edilmesi,  iyi seviyede yüzme bilinmemesi veya aşırı özgüven duygusu ile denizde açılma, kayalıklardan suya düşme, alkollü olarak suya girilmesi, aşırı alkol tüketimine bağlı trafik kazalarının artması gibi çeşitli nedenlerden kaynaklanan olumsuzlukların önlenmesi amacıyla gerekli tüm tedbirlerin alınmasına,

        2- Tatil sezonunda özel taşıtlarla yapılan seyahatlerin süresi ve mesafesinin artacağı dikkate alınarak yaz aylarındaki olası kazaların en aza indirilmesi amacıyla tüm yolcu ve sürücülere yönelik trafik denetimlerinin arttırılmasına, özellikle trafik ekiplerinin kazaların yoğun olduğu güzergahlarda ve algılanan yakalanma riski duygusunun geliştirilmesine yönelik görünür olmalarının sağlanmasına,

        3- İlimizde yaz aylarında şehirlerarası tarifeli yolcu taşımacılığının yanı sıra gezi, tur, sportif ve kültürel faaliyetlere yönelik taşımacılıkta önemli bir artış olabileceği dikkate alınarak bu faaliyetleri yürüten araçlara yönelik etkin, yoğun ve sürekli trafik denetimlerinin planlanarak uygulanmasına,

        4- Sahil bölgelerinde taşıt trafiğinin yoğunlaştığı dönemlerde, acil durumlar için (itfaiye, ambulans vb.) gerekli park ve manevra alanları ayrıldıktan sonra otopark kapasitesinin dolması halinde, kendi alanı içerisinde otopark imkanı sağlayan konaklama tesislerinde rezervasyonu bulunan ve kendi ikametlerinde otoparkları bulunan kişilerin taşıtları dışındaki her türlü motorlu aracın bu bölgelere girişinin önlenmesi konusunda kolluk birimlerinin görevlendirilmesine, ilgisine göre İl Özel İdaresi ve Belediyeler tarafından oluşturulacak park alanlarına taşıtların depolanarak kişilerin ulaşımlarının toplu taşıma araçları ile sağlanmasına,

        5- Turizm sezonuyla birlikte yoğunluk yaşanacak yerlerdeki işletmelere mal tedariki için gelen araçların gece saat 00:00 ile sabah 11:00 saatleri dışında giriş-çıkış yapmalarının yasaklanmasına ve bu konuda gerekli tedbirlerin kolluk birimlerince alınmasına,

        6- Trafik yoğunluğu ile birlikte park probleminin yaşanabileceği İnkumu, Güzelcehisar, Mugada, Hatipler, Çakraz gibi sahil bölgelerine yukarıda belirtilen tedarik araçları haricinde kamyon türü araçların girişinin yasaklanmasına, turizm mesken bölgelerine 1 km mesafeye yakın alanlarda küçük onarım ve tadilat hariç olmak üzere inşaat işlerinin yasaklanmasına,

        7- Özellikle yaz mevsiminde kaçak/sahte alkol üretimi, dağıtımı ve satışına yönelik denetimlerin arttırılmasına,

        8- 02.03.2025 tarihinden itibaren av sezonu kapandığından Merkez Av Komisyonu Kararı doğrultusunda ilgili kurumlarca denetimlerin yapılmasına ve yasaklara uymayanlar hakkında 4915 sayılı Kara Avcılığı Kanunu uyarınca gerekli cezai işlemlerin uygulanmasına, ayrıca kaçak balıkçılık faaliyetlerinin önlenmesi amacı ile kolluk kuvvetleri ve ilgili kurumlarca kaçak avlanmanın önüne geçilebilmesi amacıyla denetimlere ağırlık verilmesine,

        9- Meteoroloji Bölge/İl Müdürlüklerince olumsuz hava tahminlerinin Valilik/Kaymakamlıklara ve ilgili diğer birimlere bildirilmesine, hava/deniz koşullarının uygun olmadığı zamanlarda denize girilmesinin yasak olduğunun İl ve İlçe Belediye Başkanlıkları ile İl Özel İdaresi tarafından (yerel basın, sosyal medya, anons vb. aracılığıyla) ivedilikle kamuoyuna duyurulmasına,

        10- Çadır ve kamp alanı olarak belirlenmiş yerlerin dışında çadır kurulması ve kamp yapılmasının yasaklanmasına, başta ormanlık alanlar olmak üzere sahil şeritlerinde, kumsallarda, özel olarak belirlenmiş mesire alanları dışında umuma açık alanlarda mangal/ateş yakılmasının yasaklanmasına, ormanlık alanlar civarında yapılacak düğün ve benzeri organizasyonlarda orman yangınlarına neden olabilecek havai fişek, niyet balonu gibi yanıcı madde kullanılmasının yasaklanmasına, Orman İşletme Müdürlüğünün orman yangınlarının önüne geçilebilmesi için KGYS, devriye, dron ve fotokapan ile denetimlerine ağırlık vermesine, plaj ve halkın kullandığı ortak alanlarda gürültülü müzik dinlemenin ve çevreyi rahatsız edecek eylemlerin önüne geçilmesinin sağlanmasına, doğa yürüyüşü vb. aktivitelere belirlenen rotalar dışında hiçbir şekilde izin verilmemesine, izinsiz yapılan aktivitelerde ilgili birimler tarafından  gerekli koordinasyonun sağlanarak tedbirlerin alınmasına ve aykırı davrananlar hakkında mevzuatta öngörülen idari  para cezasının uygulanmasına,
 
        11- Sahil bölgelerinde; konaklama tesisleri ile ilgili idarelerce kamp, karavan, çadır kurma alanı olarak belirlenmiş yerler dışında kumsalda, kaldırımlarda, yollarda, parklarda, kamyon, kamyonet türü araçların kasalarında gecelemek maksatlı konaklamanın yasaklanmasına,

        12-  İlgili kurumlar ve kolluk kuvvetleri tarafından günlük kiralanan yerlerin denetimine ağırlık verilmesine,
 
        13- Sahil bölgelerinde ruhsatsız faaliyet gösteren her türlü işletmenin ilgisine göre Belediyeler ve İl Özel İdaresince tespit edilerek gerekli yasal işlemlerin yapılmasına, bu konuda denetim faaliyetlerinin sıklaştırılmasına, hijyen kurallarına uymayarak halk sağlığını tehlikeye atan işletmelerin kontrol edilerek çalışmaktan men edilmesine, ayrıca bu bölgelere her türlü hurdacı ve seyyar satıcının girişinin yasaklanmasına,
 
        14- Ruhsatlı işletmelerin giriş kısımlarında, bağlı oldukları meslek odaları tarafından onaylanmış fiyat tarifelerinin görünebilecek şekilde bulundurulmasına,

        15- Tespit edilen yüzme alanlarında yüzme sınırlarının (kıyıdan itibaren 200 metreye kadar) yüzer donanımlarla işaretlenmesine ve bu alanlarda yüzme sınırlarını gösteren uyarıcı levhaların bulundurulması konusunda Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanlığı ile ilgili kurumların koordineli olarak çalışmasına, yüzme alanı olarak belirlenmiş ve sınırları işaretlenmiş alanlara her türlü motorlu veya motorsuz deniz araçlarının girmesinin, su üstü sporları, yarış, gösteri vb. herhangi bir aktivite yapılmasına müsaade edilmemesine,

        16- Yüzme alanı olarak belirlenen alanlar dışında kalan deniz, göl, gölet, baraj, sulama kanalı, akarsu, sulama ve hayvan içme suyu göletleri, sel kapanı, regülatör, su iletimi, deşarj veya taşkın kontrol kanalı, tekne bağlama ve yanaşma yerleri vb. alanlarda suya girilmesine müsaade edilmemesine ve bu alanlara yönelik ilave tedbirlerin ilgili kolluk tarafından planlanmasına,

        17- İlgili idareler tarafından plaj olarak kullanılan yerlerde denize girilip/girilemeyeceğine ilişkin ikaz tabelası, işaret, flama, bayrak gibi herkes tarafından görülebilecek uyarıların konulmasına ve uyarıcı afişlerin asılmasına, vatandaşların ve turistlerin bilgilendirilmesi ve uyarılması maksadıyla sahil şeritlerine hâkim olacak şekilde sesli anons ve uyarı sistemlerinin kurulmasına, deniz ve hava şartlarına göre özellikle sahillerde vatandaşlarımızın yoğun olduğu saatlerde ilan ve işaretlere riayet edilmesinin sağlanmasına, varsa eksikliklerin en kısa sürede giderilmesine,

        18- Cankurtaran hizmeti bulunan yerlerde cankurtaran çalışma saatlerinin 01.09.2025 tarihine kadar 10:00-20:00 saatleri arasında; 01.09.2025 tarihinden 30.09.2025 tarihine kadar 09:00-19:00 saatleri arasında  olacak şekilde düzenlenmesine, boğulma vakalarına dayalı can kayıplarının önüne geçilebilmesi için bu saatler dışında denize girilmesinin yasaklanmasına ve buna ilişkin her türlü tedbirin alınarak denetimlerin yapılmasına,

        19- Plaj donatımından sorumlu olan kurum ve işletmeler tarafından 04.06.2025 tarihine kadar plaj planlarının (yüzme şeridi, kule, şezlong, flama mevkileri), ekipman/donanım bilgilerinin ve cankurtaran personeli sayılarının Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanlığına bildirilmesine, sahillerde bulunan plaj işletmelerinin (işleticisi kamu, özel kurum, şirket ve kişilerin) belgeli cankurtaran ve gerekli can kurtarma araç/gereçlerini bulundurmalarının sağlanmasına, görev yapan cankurtaranların standartlara uygunluğunun ve yeterli kurtarma ile ilk yardım ekipmanına sahip olup olmadığının ilgili kolluk birimlerince belirli aralıklarla denetlenmesine,

        20- Turizm sezonu süresince, özellikle hafta sonu ve bayram tatillerinde, yüzme alanları/plajlar ile kontrolsüz sahillerde ve çevresinde yoğun saatler arasında denetimlerin arttırılmasına,

        21- Plaj ve mesire alanlarında; çevre temizliği, sağlık, elektrik, su, cankurtaran, ulaşım, bebek bakım odaları, tuvalet, duş ve kabin gibi zorunlu hizmetlerin ilgili idareler (Belediye Başkanlıkları ve İl Özel İdaresi) tarafından yerine getirilmesine ve  gerekli denetimlerin yapılarak sürekliliğin sağlanmasına,

        22- Tatil maksadıyla gelen misafirleri restoran veya pansiyonlara müşteri olarak çekmeye zorlayan  her türlü faaliyetin (hanutçuluk vb.) yasaklanmasına,

        23- Özellikle sahil bölgelerimizde, plajlarımızda  ve halkın ortak kullanımında bulunan alanlarda tasmasız, sahipsiz, terk edilmiş veya tasması olsa bile başıboş dolaşan sokak hayvanları hakkında başta Belediye Başkanlıkları, İl Özel İdaresi, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü, İdare ve  Denetim Müdürlüğü, Hayvan Barınakları (Bartın Sokak Hayvanları Geçici Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi, Bartın Belediyesi Sahipsiz Köpek Geçici Bakım Evi), Orman İşletme Müdürlüğü, kolluk kuvvetlerimize bağlı Haydi Ekipleri ve paydaş tüm kurumlarca ortak çalışma yürütülmesine,  hayvan ve sahip kimliğini tespit etmeye yarayan cihazların ilgili kolluk tarafından kullanılarak hayvan terk edilmesinin önüne geçilmesine, tespiti halinde mevzuatta öngörülen idari para cezasının ilgili kolluk tarafından uygulanmasına,

        24- Özellikle plaj ve turizm bölgelerimizde il ve ilçe belediye başkanlıkları ile İl Kültür  Turizm Müdürlüğü tarafından el broşürlerinin dağıtılarak ilimizin tanıtımına katkı sağlanmasına, tarihi ve turistik yerlerde İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından gerekli denetimlerin yapılarak tarihi dokuya zarar verilmesinin önüne geçilmesine,

        25- Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanlığı tarafından gemilerin plaja yakın bölgelerde denizi ve sahili kirletmemeleri için yağ akıtmalarının ve boşaltım yapmalarının  gerekli denetimler ile önlenmesine, ayrıca teknelerin ve yatların  kapasiteleri üzerinde yolcu taşımalarının önlenmesi için gerekli tedbirlerin alınarak denetimlerin sıklaştırılmasına,

        26- İl Sağlık Müdürlüğü tarafından tam donanımlı 112 Acil Servis Ambulansının turizm sezonu boyunca sahil bölgelerinde boğulma, güneş çarpması, yaralanma, böcek ısırması vb. konularda ivedi olarak müdahale edecek durumda hazır bulundurulmasına,

        5442 sayılı İl İdaresi Kanununun 11/C maddesi gereğince karar verilmiştir. Başta kolluk/zabıta birimleri olmak üzere tüm yetkili birim/kurumlarca her türlü teknik imkanlar (KGYS, dron, ATV, fotokapan vb.)  ile araçlar kullanılarak denetim faaliyetlerine ağırlık verilecek,  yapılan denetimler sırasında aksine hareket edenlerin tespit edilmesi halinde yukarıda belirtilen mevzuat hükümleri çerçevesinde adli ve idari işlemler yapılarak  5326 sayılı Kabahatler Kanununun 32.maddesinde öngörülen idari para cezası uygulanacaktır.
        Bu Karar yayımı tarihinden itibaren yürürlüğe girer ve aksi kararlaştırıldığı ilan edilmedikçe 30/09/2025 tarihine kadar yürürlükte kalacaktır.
        İlanen tebliğ olunur.       
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Türkiye Cumhuriyeti Bartın Valiliği Kemerköprü Mah. Elmalık Sok. No:3 Merkez/BARTIN
0378 227 10 43
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız